Lépésről - lépésre:
Útmutató a károk vagy balesetek kezelésére

1. Lépés: Kárfelmérés
Sérülést találtál a járművön vagy kárt okoztál/balesetben voltál érintett?

Kárt találtam → Kérjük, kövesd a furgonfelvételi folyamatot az applikációban (ahol lehetőséged van dokumentálni a korábbi károkat) vagy jelentsd a talált károkat ügyfél-szolgálatunk hívásával.

Károkozás/baleset → folytasd a 2. lépéssel
2. Lépés: Kárbejelentés
Vedd fel velünk a kapcsolatot azonnal: Haladéktalanul tájékoztass minket a balesetről vagy az okozott kárról, és tudasd velünk, hogyan történt a kár! Ehhez használd ügyfél-szolgálatunk telefonszámát vagy email címét.

Dokumentáld a kárt fényképekkel: Mindenképpen készíts közeli fotókat a kárról és távolabbi fotókat is, amelyeken látható a kár elhelyezkedése a járművön.
3. Lépés: Baleseti kárbejelentés
Közúti baleset esetén: A biztonság az első! Győződj meg arról, hogy minden érintett biztonságban van, és nincs közvetlen veszély. Szükség esetén hívd a rendőrséget és a mentőszolgálatot!

Töltsd ki a baleseti kárbejelentő lapot (kék-sárga). Kérd el a szükséges információkat az összes érintett féltől. Szükségünk van nevekre, címekre, biztosítási adatokra, rendszámokra, és ami a legfontosabb, a baleset körülményeire!
4. Lépés: A dokumentumok megküldése
Küldd el nekünk a kitöltött és teljes baleseti kárbejelentő lapot, valamint - ha rendelkezésedre áll - a rendőrségi dokumentációt azonnal e-mailben a ugyfelszolgalat@123-transporter.hu címre Kárbejelentés tárggyal.

Ha bármilyen kérdésed van a kárbejelentéssel kapcsolatban, vagy baleset esetén bizonytalan vagy, kérjük, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz!